Aysee123 Hanımlar sayfama girip okuyabilirsiniz agır felcli hidrosefalili spina bifidali oglum oldu ve bu hastanede yatiyo bu hastaneyle ilgili bilgisi olan varmi pek memnun degiliz degistirmek istiyoruz …
DuruLina2612 Aysee123 benim kızım 28 Gün yenidoğan yoğum bakımda yattı. Doktorlarından memnundum işlerini iyi yapıyorlar fakat özel olduğu için sanki biraz fazladan yatırdılar gibime geliyor. Geçmiş olsun❤️
Esdoel Aysee123 hiçbir fikrim yok canım ilgi Hastanesi’nde doğum yapmıştım ben çok geçmiş olsun ama beni yanlış anlama lütfen böyle özel bir durumda bebeğini neden araştırma Hastanesi’ne goturmedin ben pek güvenmiyorum o hastaneye
Aysee123 DuruLina2612 tesekkur ederim 💕 doktorunuz Nesil hanim bizde aslinda belirli bi sikayetimiz yok ama sanki biraz agirdan aaliyolar gibi
Aysee123 Esdoel Arastırma hastaanesinde doğum yaptim ama oraya sevk ettiler esenyyrt arastirmaya sevk ettiler orasi biz yapamayiz dediler en son bu hastanedeki alper bey kabul etmis buraya sevk olduk ama kafamda soru isaretleri var