Elizabetyyy Kızlar 3 ay oldu dogum yapalı hala dogum parası için başvuru yapmadım ne zamana kadar süresi var
Zeynep_AlyaninAnnesi Elizabetyyy yanlış hatırlamıyorsam bir iki yıl gibi bir süresi vardı ama emin değilim. Başvuru yapabilirsiniz
asz Elizabetyyy benimde 4 ay 15 gün oldu canım doğum yapalı.ortaya korona çıkınca kaldı öyle.geçen gün bağlı bulunduğum ilçenin sosyal hizmetler müdürlüğünü aradım gelip başvuru yapabilirsiniz dedi.sormadım ama sanırım 2 yıl süresi var.
boncukhaniminannesi Elizabetyyy devletin verdiği doğum parasından bahsediyorsaniz bulunduğunuz ilçe deki sosyal hizmetlere gidip form dolduruyorsunuz bir ay sonra PTT ye yatıyor 300 TL . Ama form doldurmadan olmuyor
BebekBulut Elizabetyyy benim başvurumu eşim yapmıştı canım biz öyle yaptık ben bebekle çıkmak istemedim siz de çıkmak istemiyorsanız eşiniz başvurabiliyor
Zeynep_AlyaninAnnesi Elizabetyyy aile ve sosyal politikalar müdürlüğüne başvuru yapmıştım. Telefonla olmuyor
asz Elizabetyyy sosyal hizmetler müdürlüğünden yapılıyor canım.ben kaymakamlık binasındaki sosyal hizmetlere gittim.beni müdürlük binasına yönlendirdi.arada minibüs mesafesi olunca bebeğimle gidemedim
Tugg Vallah başvurdanda hemen vermiyorlar sözde 45 günde vericekler 3 ay oldu hala yatacak para alt tarafı 300 TL yatırcaklar