Ahmetinannesiii sezeryan oldum ve ilk 1 ay atki ile gobegimi bagladim. 1 ay sonra doktorum onay verdikten sonra toparlayıcı korse taktim 2 ay kadar böyle delik delik ti yapısı oyle bi uzun sure biraktim, latex korse biraz daralttığı icin birsüre takmadim bebegim 11 aylikken takmaya basladim ve 1 bck ay kadar taktim bıraktım bel genisligim gitti gercekten duzenli kullaninca ise yarıyormuş ki ben korona var diye hic disari cikip yuruyuste yapmadim osekilde zayifladim