Mhtp18 Cok direndim emzik vermemek için cunku basta mememı tutmadı cok zorlandım hep aglayarak aldı sonra alıstı ama sımdı de hep memede 🙈 cok zor oluyor meme ucum tekrar yara olacak 😔 hep memede uyumak istiyor bebegım 37 günlük hangi emziği almalıyım avent markasını düsünüyorum
ozgeya Mhtp18 biz avent air ve soft olanlarından kullanıyoruz.çok severek kullanıyor,ilk vermem de almıştı zaten.
Sevdelinka35 Bebekten bebeğe değişiyor her emziği tutmuyorlar ben avvent bir model aldım tutmadı sonra avvent soothee aldım onunla uyuyor şimdi
1anne 1 aydan sonra ultro soft emzik verdim kolay tuttu halada devam ediyor şuan3 aylık bende tavsiye üzerine almıştım memnunuz