4242belinay Kızlar 5 günlük premature bebeğim var sutumu sagıyorum ama neyle vermeliyim sizce biberon kaşık şırınga yada hangisi kullandınız biberona alışmasını istemiyorum az emiyo zaten 🥺🥺
Antlbulut 4242belinay instgram dan emzirme danışmanı yaz kafandaki bütün sorulara cwp bulursun takıldığında dm den yaz cwp verir. Bana sorarsan daha çok küçük olduğu için şırınga yada kaşık biboron kullanabilirsin
BaderyaKazak 4242belinay sen gene sık emzir yoruluyor ondan az emiyordur daha minik o 10 cc ile bile doyuyor
ikizannesi20 4242belinay benimde ikizlerimde premature olarak dogdular bana hastanede iken biberonu onerdi doktorum saglik ocagindaki ebem de kasikla verebilirsin dedi bende ikisine zor yetistigim icin biborunu tercih ettim kasikla cok zor oluyor elleri kollari surekli yuzune dokandirdiklari icin benim açimdan zor oldu😊
BaderyaKazak Philips avent biberon çok iyi hiç memeyi bırakmadı anne gögsü e çok yakın hatta emzik almıyor ama biberon değiştirmek istedim başka istemedi o kadar diyeyim tavsiye ediyorum en azından bebeğin kendini toplayan kadar bence