Gkce58 Arkadaşlar 2 aylık oğlum var Doğduğundan beri uyurken elini yüzüne vurup gözlerini ovup uyandırıyor kendini sizlerde böle bir durumla karşılaştınız mi neden yapıyor olabilir .
Kbrbydk Gkce58 her bebekte oluyor gelişiminin bir parçası ellerini keşfediyor sürekli hareket ettirir. Yatırırken yarım kundak yapmayı denediniz mi?
Nrgz Gkce58 benimde aynıydı kundak sevmediğim halde yapmak zorunda kalmıştım sonra gelsin uzun huzurlu uykular 🥰
Dadalove Gkce58 Merhaba 🙋🏼♀️ Ebebek ’te bir kundak uyku tulumu var, ben gece onunla uyuttugumdan beri çok rahat ettim. Elleri bağlı olunca kendini uyandıramıyor, sadece acıkınca uyanıyor. Bahsettiğim kundak:
Fatmako Gkce58henüz el kol kullanımı gelişmediği için bu çok normal. şuan yaz malum, ince bir müslin kumaşla hafif sıkı olmayacak şekilde kundak yapıp uyutun özellikle ilk 6 ay yüz üstü de uyumayın sakın. Ani bebek ölümü sendromları sebepsiz vs hep bu yüzden oluyor. Kendi kendine dönene kadar siz yüz üstü yatırmayın.
Gkce58 Kbrbydk evet yapıyordum hep zaten Başla türkü uyuyamıyor ama artık kundak yapınca çok terliyor o yüzden yapmak istemiyorum artık başka çözüm bulmak istiyorum
Fatmanurosman Benim oğlum da aynıydı yüz üstü yatırıp uyutmaya başladım hem daha uzun uyudu hemde rahat etti. Şuan 5 buçuk aylığız her uykusu yüz üstü ☺️ İlk zamanlar tabi hiç başından ayrılmadım öyle unuttuğum zamanlar
Canneda Dadalove Bunun kumaşı ince rahat olur siye bende almıştım ama fermuar kısmı gıdısına değmesin diye içine katlıyorum ondada zorlaya zorlaya çıkarıyo kollarını buda çözüm olmadı bize 😏
Dadalove Gkce58 Ben klimalı odada yatırıyorum. Benimki penye ama müslin olanlarından bulursanız ve sadece bezi varken giydirirseniz pek terlemez herhalde.
[silindi] 😂😂 hayal ettim de, çok tatlı ya kendine vur ve uyandır kendini. Bi ara oğlum bişeyler mırıldanıp uyanıyordu, gözleri havaya bakıp sohbet edip geri uyuyordu.. 😅😅
Dadalove Canneda Benimkinin en üst kısmında bir tane çıtçıt var ve boynuna değmiyor, fermuar altta kalıyor o da değmiyor. Eğer kollarını iki yanda dümdüz konumda tutup tulumu kapatırsam kolunu çıkaramıyor ama önde ortada kavuşturup tulumu kapatırsam gece zorlayıp bir elini dışarıya çıkarabiliyor. Yine de çok daha uzun uyuyor kundaksız haline göre.