Merhaba hanımlar doğum yapalı tam 74 gün oldu ve hala canım çok yanıyor,çişim değdiğinde bile çıldırıyorum. Doktora gittim bir hafta önce bana doğumun zor olmuş üstüne dikişin patlamış dedi antibiyotik ve iki merhem verdi ama hala düzelme yok,düzelmezse yakıcaz dedi. Afedersiniz ilk evlendiğimde de kızlığım bozulduktan tan 2.5 ay sonra iyileşmiştim,şimdi de doğumda çekiyorum galiba ben zor iyileşenlerdenim.. 74 gün çok fazla ve eziyet gibi. Zaten eşimden uzaktayım 16 gündür falan ilişki de yok ama hala canım yanıyor,çok yoruldum sırf şu doğum sonrası acılarım yüzünden normal doğumdan korkucam diye tırsmıyor değilim. Bu kadar uzun süren dikişi patlayan oldu mu hiç? Önerileriniz var mı artık iyileşmek istiyorum.:(