Beren13 Arkadaslar bebegim ilk tadimlara basladigimizda purelerden yiyodu kasikla ama simdi yemiyo agzini kitliyo resmen acmiyo hic var mi hu durumu yasayan ?
Minik_Hanim Beren13 benim kızım da bazen kaşığı istemiyor (11 aylık) başka kaşık alıp deniyorum yine istemezse elimle yediriyorum Hiç bi konuda ısrarcı değilim Demek ki canı o an onu istiyor diyorum..
TugceAna Beren13 bizimkinde 6-7 aylıkken öyleydi elle yiyordu sadece şuanda ikisiylede yiyor ama kendisi elle yemeyi daha çok seviyor yada benim elimle vermemi kabul ediyor bazen yapacak biley yok paşa nasıl yerse öyle yesin diyorum bende 🤣🤣
614408eoa Beren13 emin ol bi cogumuzda aynu sorun oluyo bizde kasık istemeyimce catalla veriyorm böle püreleri dikkatini cekiyo yada elimle aradan bi lac gün gecince kasıga geri dönüyorm böle idare ediyorz valla
vize25 Beren13 Kızım da aynı şekilde reddetmeye başlamıştı. Ben pürelerin iöine şekersiz bebe bisküvisi ya da buğday ruşeymi koymaya başladım, şu an öyle yiyor.
Beren13 614408eoa bn daha yeni basladim ek gidalara corbayi icirmeye calsiyorum yok istemiyo kapatiyo agzni acmiyo hic
Minik_Hanim Beren13 doktorunuza danışın isterseniz, sindirim sistemi henüz gelişmediği için devam sütü kullanmanızı önerebilir çorba için erkendir heralde 🤔
Beren13 vize25 ek gida paketi almak istiyodum ama korktum su an yemiyo cunku alirsam yemez diye ama dediginizi denemek lazim sizin bebeginiz kac aylik acaba
vize25 Beren13 7 ay 11 günlük. Aşçı anneden alıyorum her şeyimi. Paket olarak almadım ben hep tek tek alıp denedim.
Beren13 vize25 bende tek tek alicam corba biskuvi irmik penelope gurme diye bi sayfa var ordan almayi dusunuyrum asi anne bana biraz pahali geldi
vize25 Beren13 oradan da alışveriş yaptım ama oradaki ürünlerin gramajı az. Yine aynı fiyata denk geliyor gibi geldi bana