Derenkuzum kızım 10 aylık ve nerdeyse doğduğundan beri vardı ta ki bi kaç ay öncesine kadar. Bir sürü krem kullandık. En sonunda belogent diye kortizonlu bir merhem verdi doktor bayağı hafifledi. Sayfalarca kağıt vermişti neler yapmalıyım onlar vardı kâğıtta. Çamaşırlarına yumuşatıcı kullanmıyorum sadece duru granül matik kullanıyorum, çamaşırlarını çift durulama yapıyorum ve bütün her şeyini ütülüyorum, tozdan uzak tutuyorum, duştan sonra yüzü için ve vücudu için ayrı nemlendirici kullanıyorum çok şükür bir sıkıntı yok. (Bu saydıklarımı doğduğundan beri yapıyorum neden nasıl oldu anlamış değilim eczacı çok koruyup kolladığın için oluyor demişti sanırım öyle ☺☺☺) ha bir de bu sıcak günlerde sık yıkıyorum 🙂