Deniz2961 benim de bebeğim 3 ay 8 günlük,oyun halısında deli gibi eğleniyor ve bizimkisi de piyanosuz.baya zaman geçiriyor ama ben ekstradan çıngırak tarzı ses çıkaran,çarptıkça hışırdayan müzik çalan oyuncaklar aldım onları da astım.bir de bebek müzikleri çalıyorum çok ilgisini çekiyor.bazen ben de yanında durup oyuncaklarla ses çıkararak ya da şarkı söyleyerek eşlik ediyorum.