02022020 Geceleri sürekli dönüyo onu çevirmekten uyuyamıyorum sizlerde öylemisiniz yüz üstü dönüyo ağzını burnunu kapatacak diye korkuyorum kendi çevresinde donmelere başladı henüz oturmuyorum sürekli Gülen bebekti biraz daha ciddi olmaya başladı herseye gülmüyor 😅 4 ayda meme reddi olmadı şimdilerde sıcaktan mı diştenmi emmek istemiyor gece uykumuz 11 12 yi buluyo sizler de durumlar nasıl neler yapıyorlar
Zzbnnu 02022020 😊😊 benimki yuzustu daha guzel uyuyor hatta bilerek dönüp uyku pozisyonu alıyor. Ayni annesi gibi uyuyor 🤪 benimki de ayakta sallanarak emiiyor ayrica emme sureleri cok kısa 3 4 dakikada doyuyor 🙄
Yigidom 02022020 büyüyorlar ve artık nasıl rahat ediyorsa öyle uyuyorlar cevirmeyin bırakın istediği gibi uyusun bizimkide sıcaktan sanrm direniyo aglıyo uyumuyo ama iki gündür uyutmadan önce duşa soktuk rahat uyudu
Birkoalaanasi Yüzüstü dönse bile artık kendini kurtarabilir, rahat pozisyonda hissederse kendini dönmesi normal.
Berivan62 Benim ayni bıraktığım yerde anında dönüyor gecede oyle surekli çevir anam çevir allaha emanet dedim saliverdim. Benimkide kucakta emmiyor yatarak veriyorum oyle iyi emiyor. Oyle dene birde,sicaktan huylari degisti kuzucuklarin
02022020 Zzbnnu ayakta gezerek emziriyprum bend e kilo alımı oldukça zorlaşıyor başka türlü kalıp huysuz oluyo emmiyor
02022020 Yigidom ah bide içim rahat etse her dakka bakmaktan paranoyak oldum bende duş aldırıyorum camda açamıyorum 28 derece odamız bunalıyo çocuklar çok kıpraiınca odayı havalandırmaya başladım
Hmrgnyy Ben beybi nest kullanıyorum hala, kenarları kabarık ortası alçak süngerli dönemiyor onda, ben yinede korkuyorum döncek diye, başta beşiğini yükseltmiştim, alçaltıcam artık, hergün biraz daha geliştiriyo kendini çünkü 🤣 çok kıpırdak