Aybarskomm Kızlar normal de sma mama kullanıyorum an bi tanıdığımdan yaklaşık 3000 grm kadr aptamil mama geldi hediye onlarida israf etmek istemiyorum malum şartlar mama fiyatları uçtu acaba bi ondan bi ondan verip öyle yapsam onlarda değerlense sıkıntı olurmu