Aslihn kızım oyle bir emiyordu ki hem de bütün parmaklarini birden. Birakmicak diye cok korkmustum ama hic müdahele etmedik bıraktı kendiliginden tabi 8 ay falan emdi yani 🤦♀️ 2 yaşından sonra emerse sıkıntıymış 2 yasina kadar olan parmak emmelere müdahale etmemek gerekiyormus