Kuzeyimm41 Malum havalar çok sıcak yarım kundaksız yyuyamyoruz elleriyle uyandırıyor kendisini. Kundakla da çok bunalıyor terliyor. Nasıl bir yol izlemem lazım ?
Busraugur Kuzeyimm41 ben yemenıyle kundak yapıyorum ince bısey gıydırıyorum terlıyosa sende yapablırsın
DorukHilal Yada şortlu pijama takımları var onlardan giydirip ellerini sokabilirsin içine ama dikkat et çok sıkmasın belini kollarını
Aybarskomm Bizde öyleydik canım ama bi kaç güne alışıyorlar çok sıcak çünkü ben yan yatiriyodum o zaman pek hareket ettiremiyordu kollarini