Tanereyluldeniz İleride çok pişman olucaksınız. Zamanında rahatlık diyr başladım şuan eziyetini çekiyorum. Saatlerce sallıyoruz bi ben bi eşim uykuya zor dalar, dalsa da saat başı uyanır hadi bida salla. Büyüdükçe kilosu artıyor ve bacaklar ağrıdan öldürüyor insanı. Oğlum 13 aylık. Bırakdırmak için her yolu deniyorum. Şimdi ki aklım olsa asla sallamazdım. Neye nasıl alıştırısan öyle gidiyor.