Hffipydasouti Kızlar doğum yapalı 4 ay oldu adetim düzene girmedi.böyle olupta düzene giren var mı.ya da normal mi şu anda düzensiz olması.çok korkuyorum hamile falan kalırım diye😱öyle bisey olsa anlamiycamda çünkü adet yok🙄
Deletedmom_36 Hffipydasouti 1 yila kadar duzensiz adet gorebiliyormussunuz☺️Ben 2 ayda adet gordum ☺️
Tugcekayar Hffipydasouti lohusaligimin 35 günündeyim hala kanamam var benim de özellikle 3 4 gündür aşırı derece de hiç halim kalmadı su 40 yaşasaydım bi
BeH16 Hffipydasouti 12 ay oldu hala adet olmadım. Süt korumaz, korunun. Dikkatli olmakta fayda var. 😊
Cihangiriinannesii Hffipydasouti Benimde 4 ay oldu doğum yapalı daha adet olmadım 2 seneye kadar normal kabul ediliyor emziren annelerde
23201060 Hffipydasouti benimde doğumdan 3 ay sonra adetim başladı düzenli 3 ay böyle peş peşe adet olmuştum. Simdi 3 aydir olmadim. Suphelendim test yaptım gecen ay negatif çıktı. Umarım sadece düzensizliktir.
Hffipydasouti Tazeanne33 Tazeanne33 Bnde aynıyım canım 4 aylık oğlum bir hafta gecikti mi düzensizlik mi Bnde bilmiyorum