Bebeğim 2 ay 5 günlük Tunceli deyiz Elazığ’a daha yakın hatta nasıl giymeli ebe kalın dedi iki zıbın giydiriyordum üst üste bazen alttakibi kısa giydiriyordum şimdi tek uzun kollu zıbın giydiriyorum alta da tek eşofman ya da tayt artık siz nasıl giydiriyorsunuz