Merhaba , bebeğim 12 günlük. Hava çok sıcak ve nemli (40 der.) olduğu için günlerdir direnmeme rağmen bugün çaresiz kalıp klimayı 26 der. Sabitleyip kullanmaya başladım. Herhangi zararlı bir etki olur mu diye endişe duyuyorum. Aranızda bu konu hakkında tavsiyesi olan var mı?