Merhaba, benim oğlum doğduğu günden beri çok güzel beslenirdi. Ek gıda sürecinde de hiç problem çıkarmadı be verdiysem denedi. İki haftadır ailemin yanına geldim. Dişleri çıkmıştı iki tane o süreçte kosa bir dönem iştahsızlık yaşadık ama memlekete geldiğimden beri yememeye, başladı. Sütüm de yetmiyor artık mamaya başladım. Sadece emmek istiyor ve mamayı kabul ediyor ek gıda neredeyse hiç almıyor. Acaba dişlerinden dolayı mı yapıyor neler yapabilirim bu konu ile ilgili? 8 aylık olduk bu arada.