İyi akşamlar öncelikle oğlum 7 buçuk aylık sürekli gece gündüz uyurken beni yanında istiyor Gündüz bir şekilde halletmeye çalışıyorum ama gece kendi yatağına koyunca ağlıyor inatla tekrar koyuyorum ama yok basıyor çığlığı nasıl düzelir bu durum ya gece uyuyamamaktan sütüm bile azaldı nasıl düzelir acaba 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🙁🙁🙁