Papatyam1 ben 70 ile hamile kaldım.84 ile doğuma gittim.şuan 68 kiloyum.benim oğlumun gündüz uykusu hiç yok denecek kadar az.gece de uyanıyoruz 2 saatte bir.sabah 6 dedin mi ayaktayız. gün içinde 2 saatte bir yatar en fazla yattığı 30 dk.yı geçmez.banyo yaptırsam bile.her bir 30 dakikada parça parça hızlıca işlerimi yemeğimi yaparım ne kadar yapabilirsem.tabii kan ter içinde kalıyorum.ayrıca ben emzirme döneminde çok fazla su içme ihtiyacı hissediyırum.herşey yiyorum ama ekmek yok.zaten tatlıymış,abur cuburmuş aram hiç olmadı.yokluğunu aramam yani.kısacası oğlum başlı başına spor görevini görüyor.