ilknurcelik Üşümesin diye halıya bırakıyorum hopp hemen parkeye atıyor kendini döne döne üşütecek diye çok korkuyorum 😔 ev 24 derece o yüzden ince giydiriyorum parkede üşütecek bu çocuk 🤦🏼♀️
ebrupoyraz ilknurcelik 😄 ay vallahi çok hoşsunuz istemsiz güldüm hoşuma gitti yazdığınız bak bıdığa hele acaba ona sıcakmı geliyo annesi erkek bebekler öyle olur derler
shdemir ilknurcelik Bitanede aynısından bende var benimde evim sıcak ince giydiriyorum ama asla durduramıyorum😑
Babymom ilknurcelik canım bizimkide öyle o yüzden ben yastıkları dizdim sadece halıda kalsın diye oyuncaklarıda koyuyorum oynuyo orda
Hiram96 ebrupoyraz aynen cok haklsin benim kızda beni reddetti asla kmseye söyleyemiyorm mama veriorm diye
Glsnkzlc ilknurcelik benim oğlumda aynı 8,5 aylık şuan battaniye serdim her yere 🤣ev yamalı bohça gibi Doktorumuz evi 26 derece yap at yere bişey olmaz dedi çok şükür 2 aydır böyleyiz hasta olmadık çok şükür