Yasmncvk06 merveoyku_909420 ben bimin bezini kullanıyorum kızım 5bucuk aylık dogduğundan beri kullanıyrm hiç bi sızıntı koku yaşamadım cok memnunım😀
Kuzu_annesi merveoyku_909420 5 gün sonra 5 aylık olcak oğlum doğduğundan beri BİM’in bezini kullanabikiyirum memnunum koku da yapmıyor ayrıca pişik de olmadı şükür sadece havalar ısındı biraz kızarıklık var…