Dkk Kızlar yarın aşı günümüz. Bebeğimin canı yanacak diye çok üzülüyorum. Kucağımda mı yapacaklar nasıl tutacağım nasıl sakinleşecek vs bunlar beni korkutuyor 🥺🥺 ilk bebeğim çok tecrübesizim öncesinde yada sonrasında dikkat etmem gereken birşey var mı önerebilecrğiniz?
Zeynep_AlyaninAnnesi Dkk bende senin gibiydim kızım 10 aylık hala öyleyim diyebilirim 🙈 Aşı bu canım ağlayacağı kesin bir şey 😊 böyle odaklan. Sonuçta her şey bebişlerimizin sağlığı için 🥰
bjkesra1903 Dkk bizimki hiç ağlamamıştı İnan şok olmuştuk kucağında tutacaksın hiç gerilme çünkü acıyı biz gibi hissetmiyorlar henüz
eylulmin Dkk biz de perşembe yaptırdık. Çok ağlamadı Allahtan. Gece biraz huzursuzdu sadece ama çok şükür ateşi filan çıkmadı. İyi düşünün iyi olsun ☺️🌸
Atypicalmom Yaaa kıyamaam aşıdan sonra hemen al kucağına azıcık ağlıyorlar ama 2. Ay daha zor valla biz yeni olduk 2. Ayı karma aşılar özel aşıkarla birlikte 5 aşı birden oldu çok ağladı yavrum ama kucağıma alınca sustu hemen
Annekeki 1.ay asisi hic bir sey😬yatirip tutuyosun, aglasam mi aglamasam mi modunda oluyolar. Dogar dogmaz oldugu asinin ikinci dozu, ates yapmiyo. Asil bomba 2.ay asilari. Ama mesela o da ates yapmamisti kizimda.
0503 Dkk canım benim hiç ama hiç korkma ben diyordum ki bbeğim ağlarsa bende ağlarım kesin die ama öle dil beniö gbi hap sende hemşirenin dediklerini yap gam iğne yaparken başka tarafa bak aşıdan snra bebeğini hemen kucağına omzuna al senin kokunu alsn hemen susuyo 2 ay aşımızda 3 aşı yapıldı ben gderken ne yaparım kaldıramaz bebeğim çok ağlar dedim hemşire saolsn böle yaptı yine hemen sustu güzel geçti sende rahat ol
Dkk Ayy hepiniz sağolun kızlar bu form ve sizler iyi ki varsınjz 🙏🏼 bize dua edin de Kolay geçsin 🤕 öncesinde göz muayenemiz de var 😯🥴 Gözde ağlayacak birşey yok dimi beklemediğim sürprizle karşılaşmayayım 🙄
Emin_e Dkk ben de cok korkmustum… ama cok sukur ates veya agri olmadi sadece ilk gun halsiz kaldi gibiydi ikinci gun de huzursuzlandi ve gecti 4. Ay asisi da oyle oldu sukurler olsun.. ben her seferinde gitmeden parol iciyorum sütten bebege gecsin diye ne kadar etkili bilmiyorum ama
mirayilknurtolga Dkk doğduklarında yapılan hepatit b aşısının 2. dozu vurulacak ve hiç endişelenecek bir durum yok. Belki ağlar belki ağlamaz ki inşallah ağlamaz, hiç bir yan etkisi olmayacaktır. Ateş halsizlik gibi.. Merak etmeyin. Siz ne kadar pozitif olursanız bebeğiniz de o kadar sakin oluyor.
Deletedmom315 Dkk benimkini geçen ay yaptılar tabi coronodan dolayı sağlık ocağına kimseyi almiyolar kapıda dışarda bekledim ben icerde yaptılar tabi ağlama sesi geldi için gitti benimde ama sonra bana verdiler bebeğimi sustu hemen.
Tugcekayar Dkk perşembe günü bizde yaptırdık canım korkulacak bisey yok başaklarını sabit şekilde bana tutturdular benim ki hiç ağlamadı şükür. Ası dan sonra da huysuzluk falan olmadı çok şükür inşallah tüm aşılarımız böyle olur
Merve-miray Dkk Valla benim kız deli gibi ağladı sedyeye yatırdık öyle vuruyorlar zaten olması gereken de o :) ateşi falan olmadı ama huysuzlandığı için ağrı kesici vermiştim. 9 temmuzda 3 tane 2 aylık aşımız var bunda ne yapacağım hiç bilmiyorum çok kötü aglayacağı kesin😏