ilknurcelik Bizim kullandığımız demir tedavi değil takviye amaçlı kullanım . Fazla olması durumunda vücuttan atılıyor . A ülke B ülke olarak kıyaslamak yerine kullanım amacına bakmak lazım . Bu durum doktorlar tarafından da fikir ayrılığı sebebi,biraz da bizim tercihimiz . Yurtdışı olarak bahsettiğiniz yerlerde gebelik dönemi boyunca ultrasona toplam 3 kez giriliyor mesela . Bunu örnek veriyorum çünkü doğru görmüyorum . Onların kullanmıyor olması bir kıstas olmamalı ❤️