Mom9 benim bebeğimde 6 aylık gündüz iki uyku yapıyor bir haftadır. Akşamları da 8.30 da uyur. Bizde gündüz bir yere çıkamıyoruz. Dün mesela sessiz sakin deniz kenarı bir ormana gittik herşeyi yanımdaydı ağladı baya. Sonra ağlayarak uykuya daldı. Az uyudu, hemen uyandı mızır mızırdı. Heralde büyüyene kadar çıkamayacağım bir yere diye düşünüyorum 😒