Merhaba, bebeğim 12 aylık olacak, doktorumuz 1.5 yaşına kadar inek sütünü önermedi, geceleri sadece formül süt içiyor anne sütü yok maalesef, siz ne zaman kestiniz , bazıları da 2 yaşına kadar önermiyor inek sütünü , o zamana kadar kullanmalı mıyım acaba çok kararsız kaldım, siz ne zaman bıraktınız formül mamayı da inek sütüne geçiş yaptınız 🤔