a_dilo bizde de aynı sorun var. Kızım resmen sırılsıklam uyanıyor, emerken sırılsıklam oluyor. Ensesi terlemekten kaşınıyor, kaşıdıkça çiziyor. Bugün isiliğide çoğaldı. Hemen doktoruyla görüştük, evin içi min. 29 derece max 31 dereceye kadar çıkabiliyor, sadece bezle durucak gündüzleri. Akşam ip askılı body giyip yatıcak. Günde 3 kere suya sokuyorum, akşam yatmadan önce de duş aldırıyorum. Bepanthol sensiderm aldım kızarıklıkları için bunu kullanmaya başladım bugün. Eşim de iyonizerli hava soğutucu aldı bugün ev için. İstanbul inanılmaz sıcak ve nemli. Geçen gece 11de evin içi 31 dereceydi tüm camlar açık olmasına rağmen☹️