Neslihansezen Ben göğüs ucu için krem vs kullanmıyorum. Biberona koyuyorum birikenleri oda sıcaklığında 3 saati geçmediği sürece içiyorum. 99 tl ye aldım çok memnunum
Ama ben daha çok yeni anneyim (9 gün) 😊 daha tecrübeli anneler daha iyi bilir tabi..