limonlucizkek şu pandemi döneminde evden çıkamadık , öncesinde kış dye çıkamadık, malum anne babadan başka kimseyi görmeyince dışarıyı yadırgar bebekler , benimkide dışarda feryat figan ağlıyordu eve gelince süt dökmüş kedi gibi idi her gün 5dk bile olsa bi hava almaya çıkartın gün geçtikçe alışacaktır. Bizim sürecimiz bu şekilde geçti , şimdi dışarda evde olduğundan daha mutlu , kapıya yaklaşınca seviniyor falan 😬