Nilbet Emirim allah yardmcimiz olsun ne kdt oldu yakalanali bzmki 12 gun oldu ama kaka yapamiyoruz kusmuyorzda kaka tahlili pozitf
Emirim Nilbet bir ayi geçti bizim olali ama asi kaynakli rota oldu yani asi yan etki yapti kilo alimi bile geriledi bu ay oglumun
Emirim Nilbet olacak oldumu herturlu oluyor demekki rabbim cocuklarimizi korusun cok zor reflor bagirsak duzenleyici aslinda neden kakasini yapamiyorki bebeginiz daha oncesende kabizlik varmiydi doktor ne diyor
Nilbet Emirim yok hc kabiz olmadik cok duzenliydi kakalarimiz aslinda kabiz degil sulu yapiyo ama anlamadik doktr da saskin walla 7 gun ustune fitille yaptrdik bakalim insallh duzelir