gizemelifbas 3 aylık kızıma sağarak süt veriyorum, günde iki kez de mama içiyor ama kaç cc vereceğimi hala öğrenemedim sanırım 3 saatte bir 110 cc veriyorum mama da 120 cc. Bi hesaplaması varsa nasıl hesaplamalıyım? 🤔
BabyGroot gizemelifbas bende 3 aylıkken 110-120 veriyordum 4 aylık olduk 140-150 yi bitiyor şu an ama bebekten bebeğe değişir tabii. Kardeşim diyetisyen kilosunu 30 la çarp çıkan sonuca göre +20 ya da -20 kadar içebilir duruma göre deneyerek ver dedi mesela benim kızım şu an 6700 6*30=180 ama 150 içebiliyor
Gizemert gizemelifbas bebeğin doyduğuna karar verir aslında cc lere çok takılma bence. Bende sağıyorum süt bazenleri 120 içiyor bazen 150 hiç belli olmuyor bazen 30-60 içip yatıyor mama da keza gene öyle
Zeyno111 gizemelifbas Genelde ilk zamanlarda kilosunu 56ya bölerek 3 saatte kaç cc içilmesi gerektiğini hesaplıyordum ek gıdayla karıştı gibi durum aşağı yukarı öyle hesaplanıyor ama bebekler arasında değişebilir kimisi iştahsız oluyor az emiyor kimisi de emdikçe emiyor mesela doyduğunu anlarsınız zaten huzursuzluk aranma sürekli yoksa doyuyordur 😇
TalentedMom gizemelifbas ben deneye deneye öğrendim artık bazen 90 cc bazen 120’cc veriyorum mesela 90 cc verdim mama bitti ağlıyorsa doymadığını ağlamıyorsa doyduğunu anlıyorum ona göre ayarlıyorum tabi ne kadar içtiğine bağlı
gizemelifbas 1prensesannesiiiiiiii internetten bulduğuma göre bir bebeğin kilo başına içeceğİ süt en az 120 cc en fazla 150 cc olurmuş. Mesela 5 kilo ise 5 çarpı 120 eşittir 600. Günlük içeceği 600 cc bana az gibi geldi ama 🤔
Ceyyllan gizemelifbas benim bebegim 1 aylık 3 saate bir 60 cc mama dedi doktor 240 eder 30 cc de süt 160 +240= 400 söylediginiz şekilde 360 a denk geliyor yuvarlak hesap olabilir canım bize yetiyor
Tgceyvc Benim bebegim 40 günlük Sagarak veryrum 2 saatte bir içiyor 110 cc 3 saat yapmak istyrum ama dayanmyor Normalmi blmyrum 🤔
kubra_s Tgceyvc benimde öyleyfi şimdi 50 günlük 120 ye çıktı 2 saatti birdi oyalaya oyalaya 2.30-3 saatte bir yaptım artık
Tgceyvc gizemelifbas süt bttkten snra aranmyrsa ağlamyrsa yeterlidir bnce bnmki az verrsem ağlyor hep
Kekmez gizemelifbas bence mama vermeyin sadece emzirin neden sağarak veriyorsunuz ayrıca çalışan bir anne misiniz eğer değilseniz emmesi daha güzel daha sütü arttırır
Gizemert Ceyyllan hmm o zaman az sütün evet emzir emzirdikten sonra 15 dk felan sağ sürekli faydası oluyor yani bende oldu en azından bide bol bol dinlenmeye çalış
Huseyinin_Annesi Ceyyllan benim bebeğimde bir aylık bazen 50 cc bazen 30 cc çıkıyo süt.galiba sütümz az ..:/
kubra_s Tgceyvc bizde öyleydik emzik falan veriyorum ses açıyorum kucagıma alıp balkona çıkıyordum artık 3 saati falan buluyor ben kendim veriyorum mamasını
Huseyinin_Annesi Kekmez çalışan anne değilim ama sağınca süt artıyomuş.. :/ gece yeten sütüm gündüz yetmiyo .günde bi kez mama veriyorum.