Kızlar Xiaominin birçok ürününü beğeniyorum. Genelde ürünleri kaliteli çıkıyor. Kardeşim için epilasyon aleti alıcaz. Ben philips kullanıyordum bu daha uygun ve atışı 3,4 katı. Daha mantıklı geldi. Sizden kullanan var mı? Memnun kaldınız mı? Cidden etkili mi?