Aybarss_Mom Lutfen beklemeyin, aslinda dogar dogmaz kesilmesi gerekiyormus. Biz 2 aylikken kestirdik doktor neredeyse gec kaliyormussunuz biraz daha bekleseydiniz narkoz vermek zorunda kalabilirdik ama simdi kanamiycak bile dedi ve hemencik kesti hic bir sknti olmadi, bir de dil bagi olan bebekler yorulduklari icin emmeyi birakabiliyorlarmis. Cocuk cerrahi cocuk doktorumuza yanlis yonlendirdigi ve bizi beklettigi icin cok kizdi.