Ahsenasel biberonu kesince yemeye başladı benimki 😅
önce gündüz uykusundan öncekini kestim. Yavaş yavaş yemeye başladı sonra da geceyi.
içtikleri süt miktarını azaltmayı deneyin biraz. Doktorum öğünler arasında en az 3 saat olması gerektiğini söyledi bir de. Ne kadar az yerse yesin 3 saat boyunca su dışında bir şey vermeyin dedi. Ha işe yarıyor mu yoo😅 yemek seçiyor hanımefendi. Bazı şeyleri yiyor bazılarını yemiyor. Eklemeyi unutmuşum 21 aylık kendisi.