Kızlar merhaba 19 günlük bebeğim var , emerken çok çabuk yoruluyor ve hırçınlaşıyor hiç emmek istemiyor yorulunca , bende önce emzirip sonra sütümü sağıp veriyorum ama süt sağmak çok yorucu birde biberona alıştığını düşünüyorum artık , nasıl bir yol izlemeliyim yardımcı olur musunuz çok çaresiz kaldım