Selam arkadaşlar,
Bebeklerinizi ne zaman kendi odasında uyutmaya basladiniz?
Bebeğim 3 buçuk aylık. Aldığımız besige çok zor sığıyor. 1 ay daha zor kullanırız. Kendi odasında yatırmaya başlamalı mıyım. Odalarımız çok uzak değil . Park yatak aldım ama yatak odama sığmadı. Diğer anne yani besiklerine baktım hemen hemen aynı ene sahip oluyorlar. Bu yüzden işimizi görmeyecek. Kendi yanımda da yatırmaya korkuyorum. Bir fikir verir misiniz.