Sırf bunu sormak için kaydoldum buraya. Bebeğim 36. Haftada 2.690 gr doğdu. Doğumdan bi kaç gün sonra kilosuna bakıldı şişkinliği gittiği için tam 2.500 olmuştu 7 gün sonra tekrar bi muayenemiz oldi doktur bebeğimden topuk kanı aldı ve yüksek seviyede sarılık olmuştu tam 2.00 kilo olmuştu hızlı kilo kaybetmişti. Hemen mama ver dedi ve sütünü sağ. Bende hemen eve gelip pompa aldım ve sağmıştım öyle böyle 1 2 ay sonra asi zamanı sağlık ocağındaki hemşire bana kalça cikikligi için doktora gitmemi söyledi. Bi devlet hastanesine gittim tam 7 doktor bebeğimi gördü 4 kalçası çıkık dedi 3 normal bi kalça siz bi özel doktora gidin belki bizim cihazımız bozuk dedi apar topar gittik özele. Oradaki doktorda bebeğimin boyunu kilosunu ölçtü ve dedi ki bu çocuğun kalça cikikligindan önce bi gelisimine baktirin dedi. Uzamıyor dedi kilosu iyi ama kolları bacakları kısa ve başı büyük önde gidiyor ayına gore dedi bi genetik test yaptırın dedi. Ve bisi profosor hasan onala yönlendirdi ona gottik bebekten kan aldi korkuyorum sonuçu kötü çıksın böyle bi durum yaşayan var mi