Hastanedeki bebek hemşiresi önermişti ama bebeğimde sancı yaptı. Sonra golden goat kullandık sindirimi kolay ama onun da çok fazla besleyiciliği yok dedi doktor keçi süt olduğu için. İmek sütlü mamalar daha besleyici oluyormuş. Bize doktor kolik mamayı bebeğim gündüzleri huysuzlanıyor diye önerdi.