Meleyke97 150 yazıyor evet ama bızımkı 120 de bıle şakır şakır kusuyor ay kafayı yıcem reflü ılacı kullandık yok mamayı bebelac thıckenerla koyulttuk yok hep kusuyor ağlıcaö artık sınırımden herkese çatıyorum çok üzülüyorum ya kıloda alamıo kusmaktan kusmayımı sevıyor benım bebek yaaa