Sareeninannesii Merhaba kızlar doğum yapalı 25 gün oldu ilk günden bu yana göbek kararması sorunum var ve hiç azalma olmadı kendiliğinden geçeceğini düşündüm ama geçmiyor. Göbek deliği kapkara karında kara lekeler var hiç hoş durmuyor ten rengim açık diğer her tarafım güzel o kısım böyle olunca canım sıkıldı. Başına gelen var mı ? Geçmesi için ne yapmam lazım
Karaselcan Sareeninannesii doğumumda sezaryan oldu 3. Gün direk kördeyse başladım biraz acıyor tabi ama hiç çıkarmadan gece gündüz duruyor öyle ve karnınızı yukarı kaldırarak takıyorsunuz kararması geçmesi tamamen toparlaması 1 sene oluyor o yüzden banarsanız yapın geçmiyor hemen 😒
Miraykiz58 Sareeninannesii benim için de aydınlatıcı bir post oldu bu. 3 ay oldu niye geçmedi diyordum kendi kendime. Meğer daha çok beklemem lazımmış
Zulubik Sareeninannesii göbek deliği karaydi benim de. Doğum yaptıktan Yaklaşık 4-5 ay sonra bi gün tırnağımla hafif kazır gibi yaptım, ince bi tabaka varmış gibi hafif hafif soyulmaya başladı. hepsini o şekilde çıkarttım birkaç seferde
Sareeninannesii Butterfly aa öyle mi çok uzun süreymis insan bu sekilde ne denize ne havuza girmek ister
Butterfly Sareeninannesii evet adam utanıyor ama dünyaya bi can getirdiğimiz için oldu bunu düşününce utanmıyorum dahada gurur duyuyorum
Elifaydn Bende sezeryan oldum ve göbeğim inanılmaz şekilde kapkara , sizin bu postu açmanıza çok sevindim sadece benim mi böyle diye merak ediyordum , göbeğim gitti 19 gün oldu Doğum yapalı ama göbek deliğim hala Kocaman
Perilla Sareeninannesii ay sorma benimde beyaz tenliyim gobek deligim zenciye ait gbi 3 ay oldu dogum yapali gobek cizgide cok az acilma oldu
Ezgi05 Sareeninannesii benimde öyleydi ben korse takıyordum korsenin içinde nemli kaldığı için bi gün bi baktım hafif soyulmuş bende hindistancevizi yağı sordum her akşam duşta da güzelce keseledim şimdi o karalık hiç kalmadı ama hafif tenimden biraz esmer duruyor karnım
charla Sareeninannesii benimde 12.ayda tamamen geçti kapkara olmuştu ve çok şaşırmıştım üzülmene takmana hiç gerek yok uzunda sürse kısa da sürse elbet geçiyor