Kızlar bebeğim 1 ay 15 günlük ağzında pamukçık oluştu temizliyorum ilaçta kullandık hala geçmedi 1 ay oldu yani doktor tavsiyesiyle kullandık eczaneden karnonat aldık normal karbonatlada siliyorım geçmiyor ve en kötüsü emmiyor meme mi hiç şekilde ağzına almıyor mama veriyorum mecbr 3,4 saat uyuduktan sonra hemen veriyordum alıyordu bu ara hiç almıyor saatlerce aç kalıyor artık mama veriyorum Ama emsin istiyorum kesilmesin memeden 😭 gögüslerim hiç şişmiuor Ağrı’da olmuyor saatlerde emmediği oluyor süt yapıcı şeylerde içiyorım ağrı sızı sıfır