SedatDeryaGlm Merhaba arkadaşlar sarı kantaron yağı Doğum sonrası çatlaklar için iyi geldiğini duydum çocuktan fırsat bulup anca kendine vakit ayırabiliyorum aldım daha denemedim bügün başlicam kullanan var mı faydasını gören ? 😇
Prensesannesiii SedatDeryaGlm ben onu dikiş için kullandım amelyat krsikleri meme ucu yaralarına iyi gelyor çatlak ilk kez duydum benm dikişlerm açılmıstı 2 kez dikildi yine açıldı kullandım kapandı daha çabuk toparladı
SedatDeryaGlm Prensesannesiii ben çoğu insanda duyup susası yavaş yavaş oluyor diyenlerden dolayı aldım denicem bakalım inşalalh faydası olur
Bsrerkk Prensesannesiii merhaba nasıl kullandınız ne sıklıkla sürüyordunuz bende bugün aldım nasıl kullanmam gerekiyor
Prensesannesiii SedatDeryaGlm inşAllah benm bebeğim 2aglık benxe mı alsam hafif çarlaklarım ama fayda olur muki
SedatDeryaGlm ikos58 hmm hatta Burdada bi arkadaş post açmıştı ortada görünce deniyim dedim inşallah işe yarar 😅