[silindi] Iyi günler kızlar normal doğum yaptım ve yapalı 2.5 ay oldu ve hala ara ara kanamam oluyor sizce normal mi
Tugg [silindi] normal benim 3 ay oldu hala geliyor benimde doktor yumurtalıklae daha çalışmadığı için geliyor dedi
Kocayanakannesi [silindi] benim 46 gündür sürüyor bakalım ne zaman biticek dört gözle bekliyorum 🤦♀️
Tugg Kocayanakannesi vallah bende bekliyorum ama niye bu kadar fazla sürer anlamış değilim 3 ayı geçiyor hala geliyor yanii
Tugg Kocayanakannesi en son mayısta gitmiştim ultrasyondandan da baktı Bi sorun yoktu ama çok uzun sürdü yani gene bir kadın doguma randevü almayı düşünüyorum Bi göstercem