Deletedmom14 Hanımlar isilik için herkez doğal gül suyu önermiş.Youtube a bi bakiyim dedim ama 3 yöntem var. Buharını toplayarak, çay gibi demleyerek ve turşu gibi bekleterek .Evde kendi yapan var mı merak ettim