Berenimooo Kızlar 3aylık bebeğim var. 4 saat aç kalsa bile ağlamıyo. Kilo alımı yeterli ancak doktor 2saatte bir emzir yoksa sütün azalır dedi. Ama bu aralar 3 saatte 4 saatte ancak emiyor. Kafam karıştı sizler kaç saatte bir emziriyosunuz?
Tugbaca Berenimooo o acıktığında bir şekilde belli eder bizde 3 aylığız doktor 5,6 saat uyuyabilir uyandirmana gerek yok artık dedi
Mahidevran_ Bende saat tutmuyorum çocuk 1 aylık banyo yaptırınca 4 saat uyuyor geceleri 3 saatte bir uyanıyor her uyanık olduğunda emziriyorum kilo alımı da iyi. Uyuduğu zamanlar sağım yapıyorum.