17 günlük kızım var ve kaka sorunumuz günde 4 5 defa yapıyor ama 1 2 kere sıkıntı yaşıyoruz yapamıyoruz ben yardımcı oluyorum rahatlıyor ama tembellik llur diye de devamlı yapmak istemiyorum anne sütü ve mama alıyoruz sütüm 2gogsu sağsam 100cc anca çıkıyor biri yokdenecek kadar az sizler nasıl yol izliyorsunuz yardımcı olur musunuz???