ugurmirac Oğlumun şimdiye kadar hiç pişik sıkıntısı olmadı. Bu sabah iki tane yeni çıkan prima günlük rahatlık bezini kullanayım dedim yazın ince daha rahat olur diye. Hep de prima kullandım doğduğundan beri. Çocuk popodan beline kadar yandı resmen ne kimyasal kullandılarsa. İnternetten baktım bu durumda olan çok aile varmış. Happy Kids uygulamasından çok şey öğrendim Benimde bir yararım olsun dedim sakın ola almayın bu bezi . Hep prima kullandığım için sorun olmaz dedim ama berbat çıktı prima kalitesine hiç yakışmadı
Mom091 ugurmirac pişik sorunu yaşamadım ama yan bantları o kadar sıkı ki kızımın kalçasına kan oturmuş. İnceliğinden başka hiçbir şeyini beğenmedim. Prima bunu başka bir yere falan ürettirdi galiba. Gerçekten çok kötü bir bez
Ghi ugurmirac bizde de aqua pure serisi pişik yapmıştı 2saate bir aldıgım halde.sözde sleepy pek sevilmez ama 2 aydır en ufak kızarıklıgı bıle olmadı
-erCansu- ugurmirac bnde gündüz kullanıyodum bı sorun olmamıştı ilk defa gece unutmuşum mahfoldu cocukbeli poposu 🥺🥺🥺 hep pistiii
Sblsrgnsn ugurmirac bende 2 paket indirimde diye aldim denemek icin mahfetti oglumun poposu gobegi bacak aralari kıpkırmızı atamıyorum dabitsin diye bekliyorum asla almam her alt degismede pisik kremini bocala ediyorum
ugurmirac Ghi elimdeki diğer aktif primaları bitirip bende sleppy deneyecem keşke görseniz çocuk sanki yandı
Begum26 ugurmirac e bebek de baby me var ona bakın bende prima kullanıyordum fakat memnun kalmadım baby me den çok memnun kaldım
ugurmirac -erCansu- şikayetvara şikayet ettim ben yarın da mesai saatinde telden arayacam berbat bir bez bu durumda olan çok aile varmış sizde şikayet edin bu ürünü kaldırsınlar diye en azından başkaları yanmasın o kadar sinirliyim ki üç kuruş kazanacaklar dye kimyasalı dayamışlar sadece ben olsam alerji diyecem diğer ailelerinde aynı şekilde ve aynı bölgede pişik olduğunu anlayınca ürünün hatalı olduğunu anladım yazıklar olsun primaya kimsede günlük rahatlığı kullanması
Kybele Her bebeğin cildi farklı, benim kızım çok hassas olmasına rağmen prima günlükte hiçbir sıkıntı yaşamadık, aşırı derece memnun kaldım ben de.
ugurmirac Kybele tabi Farklı ama çok kişi memnun değil internette yorumlamışlar dikkat etmek gerekir üzerinde pişik önleyici losyon olduğu yazıyor sanırım o tan tersi tahriş ediyor