zeynepzeze Merhaba evde kullanıp memnun kaldığınız bir marka var mı? Bebeğim 10 aylık. Balkon da kullanacağım. Kullanımı rahat oluyor mu?
Nurtalib zeynepzeze civilden aldim intex markali 150 cm buyuk baya evin icinde oturtup bi 10 dk falan oyalaniyorlar balkonda da su doldurup havuz gibi yapiyoruz