Bebeğime kullanmak üzere İndirimde olduğu için ve doğal içeriğine güvendiğim için 10 paket duru granül matik siparis vermiştim. Daha ilk kullanımdan makinamın sıkma ayarını bozdu daha doğrusu sıkma yapmadı ve hata kodu verdi🙄 internetten araştırdığımda bir de ne göreyim tüm granül matikler çamasır makinalarına zarar veriyormus, gider borularını tıkıyormuş! Öyle ki çamasır makinasını bile değiştiren var. Malesef cokca aldıgım ıcın 2 yıkamadır bir bardağın 5/1 i kadar koyup sulandırıp erittikten sonra deterjan gözüne ekliyorum. Daha doğrusu eritirken içindeki jelleri ayıklıyorum ( saf sabun granülünde jel ne alakaysa). Kısacası tercih etmeyin sıvı deterjandan şaşmamak en güzeli🙄